من با انتخاب گزینه “من قوانین و مقررات را خوانده ام و آن را می پذیرم” و ثبت سفارش، رسماً اعلام می نمایم که تمامی موارد زیر را مطالعه نموده ام، به طور کامل از آن ها آگاه هستم، هیچ گونه ابهامی در رابطه با این موارد برایم وجود ندارد و همچنین با آن ها به طور کامل موافقم:

  1. تمامی فعالیت های وب سایت EasyWay مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. در نتیجه من حق درخواست هر گونه خدمات مغایر با قوانین کشور را از خود سلب می نمایم.
  2. من متعهد میگردم که علم و آگاهی کامل به عدم دریافت و پرداخت اسعار بیگانه (ارزهای خارجی) در داخل کشور نداشته و تنها به پرداخت هزینه های دانشجویی میپردازد.
  3. EasyWay حق دارد سفارش من را به هر دلیلی رد نماید و انجام ندهد. در این حالت EasyWay کل مبلغ ریالی پرداخت شده توسط اینجانب را به حساب بانکی من باز می گرداند. به عنوان نمونه EasyWay حق دارد به دلیل وجود یک سایت یا یک سفارش مشخص در Black List EasyWay (لیست وب سایتهایی که EasyWay در آن ها پرداخت انجام نمی دهد) سفارش مرا رد نماید و آن را انجام ندهد.
  4.  EasyWay حق دارد از هر زمانی به بعد یک وب سایت را در Black List خود قرار دهد و از آن زمان به بعد سفارش های مربوط به آن سایت را انجام ندهد. در نتیجه انجام شدن یک سفارش در گذشته دلیلی بر تعهد EasyWay برای انجام آن سفارش در حال و آینده نمی باشد. در صورت بروز این شرایط من حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایم.
  5. مسئولیت ثبت اطلاعات اشتباه، ناقص یا مبهم در فرم ثبت سفارش که باعث انتقال پول به اکانتی غیر از اکانت مورد نظر من یا هر مشکل دیگری شود بر عهده من می باشد. همچنین اگر در صورت اشتباه من در ورود اطلاعات هر گونه مشکل یا تاخیر در انجام سفارش من رخ دهد، هیچ مسئولیتی متوجه EasyWay نخواهد بود و من به طور کامل در این گونه موارد مسئولیت تبعات اجتمالی را می پذیرم.
  6. در صورت بروز هرگونه مشکل از قبیل عدم ارسال کالا یا عدم ارائه خدمات توسط فرد یا سایت دریافت کننده مبلغ، EasyWay هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  7. ثبت سفارش در سایت EasyWay تنها برای اشخاص بالای ۱۸ سال مجاز می باشد و من تایید می کنم که بالای ۱۸ سال سن دارم.
  8. من متعهد می شوم که فقط با حساب کاربری به نام واقعی خودم در سایت EasyWay ثبت نام، واریز ریالی و ثبت سفارش نمایم. همچنین اطلاعات تماس من شامل آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت، صحیح و فعال هستند و من تا زمان آنجام سفارش خود، موظف به داشتن دسترسی به هر یک از این روش های ارتباطی هستم و در صورت عدم داشتن دسترسی به هر یک از این موارد در دوره زمانی انجام سفارش، مسئولیت تبعات احتمالی آن بر عهده اینجانب می باشد. همچنین EasyWay حق دارد در هر زمانی جهت تایید هویت، از من اسکن کارت ملی و شماره تلفن ثابت درخواست نماید و من نیز متعهد به ارائه مدارک واقعی خودم در این شرایط می باشم. در صورت مغایرت اطلاعات واقعی من با اطلاعات حساب کاربری در سایت EasyWay و دیگر اطلاعات ارائه شده به این موسسه، مسئولیت هرگونه تبعات احتمالی بر عهده اینجانب می باشد.
  9. من متعهد می شوم که با اطلاع از شیوه و محدودیت های ثبت سفارش در سایت EasyWay از قبیل التزام به رعایت سقف ریالی سفارشات مبنی بر نیازمند بودن اخذ تاییده تلفنی از سوی مجموعه و ارسال مدارک درخواستی برای کلیه سفارشات با ارزش بیش از ۱۰۰۰ دلار امریکا و یا معادل آن به سایر ارز ها، درصورت عدم رعایت این بند حق هیچونه اعتراضی نسبت به عدم انجام سفارش خود نداشته و وجوه احتمالی پرداختی پس از کسر هزینه های احتمالی واریزی طی ۳ روز کاری از سوی EasyWay به من عودت داده خواهد شد.
  10. من متعهد می شوم که در حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری خود دقت لازم را مبذول دارم. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکلی در رابطه با دسترسی شخص ثالث به اطلاعات حساب کابری من در وب سایت EasyWay ، مسئولیت تمامی عواقب آن بر عهده اینجانب بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه EasyWay نخواهد بود.
  11. سفارش های پرداخت زیر ۵۰ دلار با ویزا کارت یا مستر کارت در صورتی که مربوط به خدمات دانشجویی باشند مطابق جدل زمانی تمامی سفارشات انجام می شد و در صورتی که مربوط به خدمات دانشجویی نباشد، طی مدت ۳ ساعت انجام می شود. شما می توانید برای انجام سریع تر اینگونه سفارشات، از طریق فرم “خرید مستر کارت” اقدام به خرید کارت ارزی نمایید و خودتان پرداخت ارزی را انجام دهید.
  12. من تایید می کنم، در صورتی که امکان استفاده از کارت به هر دلیل خارج از کنترل فروشنده (مانند مسائل تحریم و غیره) فراهم نباشد، فروشنده مسئولیتی ندارد.
  13. اگر سفارش پرداخت از نوع Application Fee و یا مشابه با آن باشد و یا گزینه های Save و Submit را داشته باشد، بسته به شرایط Application ممکن است EasyWay، Application را پس از پرداخت Submit کند یا این که Submit نکند. پس من باید بلافاصله پس از دریافت ایمیل انجام موفقیت آمیز پرداخت، وارد اکانت Application خود شوم و از Submit شدن آن مطمئن شوم، چرا که می دانم مسئولیت EasyWay تنها پرداخت هزینه Application Fee است و موظف به Submit اپلیکیشن پس از انجام پرداخت نیست. از سویی دیگر حتی اگر در سفارش خود درخواست کرده باشم Application مورد نظر Submit نشود (مثلاً فقط Save شود)، EasyWay ممکن است به دلیل الزامات سایت مربوط به Application، پس از انجام پرداخت، Application مرا Submit کند که در صورت بروز این حالت هیچ مسئولیتی بر عهده EasyWay نخواهد بود. پس، از آنجا که معلوم نیست سایت پس از پرداخت اجازه Save اپلیکیشن بدون Submit آن را بدهد یا ندهد، بهتر است همیشه پس از کامل نمودن Application و حصول اطمینان از آماده Submit بودن آن، نسبت به ثبت سفارش پرداخت اقدام نمایم و در نتیجه اگر مشکلی در این رابطه رخ دهد، مسئولیت کامل آن بر عهده اینجانب است و EasyWay هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  14. حداقل مبلغ اعتبار برای انجام یک سفارش ۵ دلار می باشد و هزینه انجام پرداخت های زیر ۵ دلاری توسط EasyWay، معادل یک پرداخت ۵ دلاری می باشد.
  15. از آنجا که پس از ثبت سفارش هر لحظه ممکن است سفارش کاربر توسط تیم پرداخت انجام پذیرد لذا در صورت لغو سفارش از طرف اینجانب چه به صورت تلفنی و چه با استفاده از امکانات پنل کاربری وب سایت، EasyWay تعهدی مبنی بر لغو صد در صدی آن نخواهد داشت. در این شرایط اگرچه EasyWay مطابق درخواست من نهایت تلاش خود را برای لغو به موقع سفارش من و عدم انجام سفارش ثبت شده، به کار خواهد بست، اما در صورتی که پیش یا پس از درخواست لغو، سفارش توسط EasyWay انجام شود، مسئولیت این اتفاق به طور کامل بر عهده من بوده و من حق هر گونه اعتراض را در این حالت از خود سلب می نمایم. به همین ترتیب در هنگام ثبت سفارش نهایت دقت را به خرج می دهم که نیازی به درخواست لغو سفارش پس از ثبت نباشد.
  16. EasyWay در صورت بروز هر مشکلی که خارج از کنترل این موسسه باشد مانند عدم کار کردن لینک ارسال شده، مشکل در سایت دریافت کننده مبلغ و یا هر مشکل دیگر، هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت. در نتیجه من حق هرگونه اعتراض در قبال بروز تاخیر یا عدم انجام سفارش خود که در این شرایط بروز نماید، از خود سلب می نمایم. همچنین EasyWay حق دارد به طور کاملا یک طرفه تعیین نماید که چه شرایط یا مواردی خارج از کنترل این موسسه است و چه مواردی نیست و من حق هرگونه اظهار نظر خود در این زمینه را سلب می نمایم.
  17. من متعهد می شوم که پس از اعلان EasyWay مبنی بر پرداخت موفق، در سایت مورد نظر لاگین کنم، موفق بودن پرداخت را چک کرده و در صورت هر گونه مشکل، سریعاً موضوع را به پشتیبانی EasyWay اطلاع دهم. همچنین، اگر نیاز به انجام کاری اضافی مثل سابمیت اپلیکیشن باشد، سابمیت اپلیکیشن را انجام دهم. تعهد EasyWay تنها مربوط به بخش پرداخت سفارش من در وب سایت مورد نظر خواهد بود و چنانچه پس از پرداخت نیاز است فایل خاصی دانلود شود و یا دیگر اقدامات مشابه انجام پذیرد، EasyWay هیچ گونه مسئولیتی در قبال انجام اینگونه موارد بر عهده نخواهد داشت. در صورت بروز مشکل در این رابطه یا موارد دیگر، وظیفه تماس و مکاتبه با وب سایت مورد نظر و دریافت مجدد لینک دانلود بر عهده شخص من خواهد بود.
  18. EasyWay حق دارد جهت حصول اطمینان از عدم وجود مشخصات مرتبط با ایران، تمامی بخش های حساب کاربری و سفارش (Order) من در سایت مربوطه و همچنین مراحل پرداخت را وارسی و مورد بازبینی قرار دهد.
  19. EasyWay مسئولیتی در قبال نیاز به ارائه اطلاعات جانبی از قبیل قبض تلفن، اسکن پاسپورت یا دیگر اطلاعات پرداخت کننده و مدارک تایید هویت یا آدرس بر عهده ندارد و این اطلاعات و اطلاعاتی مشابه را در اختیار من یا فرد یا سازمان دیگری قرار نخواهد داد. در صورتی که انجام پرداخت نیازمند به ارائه این مدارک به وب سایت مربوطه باشد، مسئولیت انجام پیگیری های لازم جهت ریفاند کل مبلغ پرداخت شده در سایت مربوطه بر عهده من خواهد بود تا معادل ریالی آن را پس از کسر کارمزد ریفاند دریافت نمایم.
  20. در صورتی که به هر دلیلی قرار باشد مبلغی بابت سفارش انجام شده به کارت ارزی EasyWay ریفاند شود، معادل ریالی مبلغ ریفاند شده ظرف مدت حداکثر ۶ هفته و پس از کسر ۵ درصد کارمزد برای مبالغ زیر ۱۰۰۰ دلار، ۴% برای مبالغ ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار و ۳% برای مبالغ ۱۵۰۰ دلار به بالا، و به قیمت روز دلار سایت در زمان ارسال ریفاند، به حساب من واریز می شود. ضمناً در صورتی که سایت EasyWay اعلام کند که مبلغ مربوطه به کارت ارزی ریفاند نشده است، من متعهد به پذیرش اعلام EasyWay بوده و حق عدم پذیرش آن را از خود سلب می نمایم. اگر پس از اعلام من به موسسه EasyWay مبنی بر ریفاند شدن مبلغی به کارت های ارزی EasyWay، این موسسه به اطلاع من برساند که آن مبلغ ریفاند نشده است، من این موضوع را بدون هیچ گونه اعتراضی می پذیرم. همچنین تمام مسئولیت عدم ریفاند شدن مبلغ را بر عهده می گیرم و بدین ترتیب می پذیرم که EasyWay مسئولیتی در این رابطه بر عهده ندارد. در صورت بروز این حالت، من متعهد می شوم این موضوع را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی از سایت مورد نظر پیگیری نمایم.
  21. در صورتی که پرداخت من مشمول هر گونه ریفاند شود، از زمان ثبت سفارش حداکثر به مدت چهار ماه زمان خواهم داشت تا نسبت به تعیین وضعیت ریفاند خود اقدام نمایم. در صورتی که به هر دلیلی ظرف مدت چهار ماه پس از ثبت سفارش اولیه، درخواست ریفاند خود را از طریق مرکز پشتیبانی در وب سایت ثبت ننمایم یا ریفاند در خواست شده را پیگیری نکنم، مسئولیت بروز هر گونه مشکل در تایید و یا بازپرداخت مبلغ ریفاند شده، بر عهده اینجانب بوده و موسسه EasyWay هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایید و بازگشت مبلغ ریفاند شده نخواهد داشت. قابل ذکر است که با توجه به محدودیت‌هایی مانند تاریخ اعتبار کارت‌های پرداختی و عدم امکان دسترسی به گردش حساب‌های گذشته به دلایل مختلف، ریفاند شما باید حداکثر تا ۳ ماه بعد از تاریخ انجام سفارش شما، به کارت های ما واریز شده باشد، در غیر اینصورت، EasyWay هیچ مسئولیتی بابت ریفاند نخواهد داشت.
  22. در مورد بحث ریفاند در ماده ۱۹، متذکر می شود هرگونه حوادث غیر مترقبه و فورس ماژور (از قبیل سیل، زلزله، جنگ، بلایای طبیعی، آتش سوزی، بیماری های واگیردار فصلی و غیر  فصلی، بسته شدن مرزها و…) که باعث بی ثباتی در امور مبادلات بین المللی میگردد و منجر به لغو و یا تعویق در انجام امور و برگزاری آزمون ها، پذیرش دانشگاه ها، برگزاری ترم جدید تحصیلی و یا صدور ویزا و غیره گردد موسسه EasyWay هیچ گونه مسئولیتی نسبت به ریفاند نداشته  و موسسه تنها در صورت امکان با توجه به منابع موجود اقدام به مساعدت با مشتریان گرامی خواهد نمود.
  23. در مواردی که مشتری (خود شخصا و یا از طریق EasyWay ) اقدام به تعویق انداختن آزمون خود یا مورد ثبت نام و پرداختی خود برای بازه بیش از یک ماه از تاریخ ابتدایی اعلامی برای سفارش خود نماید، در صورت نیاز به کنسلی، مجموعه باتوجه به تغییر زمان صورت پذیرفته حتی در صورت عادی بودن شرایط هیچ گونه مسئولیتی نداشته و صرفا با توجه به امکانات مجموعه با مشتری همکاری بعمل خواهد آمد.
  24. درصورت واریز مبلغ ریالی اضافی، لغو سفارش و یا هر دلیل دیگری که لازم باشد EasyWay یک مبلغ ریالی را به حسابم واریز نماید، واریز ریالی توسط EasyWay ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری پس از تایید واریز وجه توسط EasyWay به انجام می رسد و من حق درخواست بازپس گرفتن این مبلغ را زودتر از این زمان، از خود سلب می نمایم.
  25. اگر وب سایتی که خرید در آن انجام می شود از من تایید (Confirmation) ایمیلی، اس ام اسی و یا هر نوع تایید دیگری درخواست کند، یا درخواست ارائه مدارک هویتی، اقامتی یا شرکتی پرداخت کننده را نماید، مسئولیت آن به طور کامل بر عهده من است. چنانچه به موجب این بند مشکل یا تاخیری در انجام سفارش من بروز نماید EasyWay هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  26. استفاده از حساب بانکی دیگران برای انجام پرداخت ریالی غیرمجاز می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل در این حالت، مسئولیت تبعات احتمالی آن بر عهده من می باشد.
  27. کاربران EasyWay تعهد می‌نمایند چنانچه شکایتی علیه مجموعه در حال اجرا یا ارسال داشته باشند قبل از اقامه دعوی ابتدا به صورت کتبی و از طریق ارسال یک نامه با امضاء کاربر به همراه تصویر کارت ملی از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مرکزی ایزی وی را از این موضوع مطلع گردانند و مجموعه فرصت دارد طی حداکثر ۲۰ روز کاری پس از دریافت نامه مذکور تلاش نماید تا شاید بتواند از طرق فنی و غیر فنی مورد کاربر را رفع نماید. قصور از جانب مشترک در مورد ارسال این اطلاعیه به EasyWay به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود و بر اساس شرایط نقض توافقنامه اقدام خواهد شد. همچنین هیچ روشی غیر از پست سفارشی جهت این اطلاعیه مورد قبول نمی‌باشد.
  28. با توجه به هزینه‌های پایین سرویس های ایزی وی و سود بسیار پایین آن‌ها و بر اساس این توافق‌نامه تمامی کاربران تعهد می‌نماید در صورت هرگونه اقدام حقوقی علیه EasyWay در تمامی محاکم قضایی و صنفی چه در پرونده تشکیل‌شده محکوم و یا صاحب حق شناخته شوند تمامی هزینه‌های دادرسی شامل هزینه وکلای EasyWay بر اساس هزینه عرف وکالت در زمان پیگیری پرونده ،هزینه اقامت و ایاب‌وذهاب نمایندگان و وکلا و شاهدان ایزی وی در صورتی که نیاز به حضور آن‌ها در محلی غیر از شهر تهران باشد را تقبل می‌نماید. در صورتی که کاربر EasyWay با این بند موافق نمی‌باشد هرگز نباید از هیچ‌کدام از محصولات و خدمات ایزی وی استفاده نماید.
  29. هزینه انجام سفارش با ارزی به جز دلار آمریکا (مثل دلار کانادا، یورو، دلار استرالیا و پوند) بر اساس نرخ تبدیل ارز در سایت هایی مثل xe.com در روز انجام سفارش به علاوه ۴ درصد کارمزد تبدیل واحد بین بانکی محاسبه می شود. این کارمزد ۴ درصدی بین بانکی به طور کامل خارج از کنترل EasyWay می باشد و توسط بانک محاسبه و به همین میزان مبلغ بیشتری از کارت ارزی EasyWay کسر می شود. از آنجا که این کارمزد مربوط به EasyWay نیست، من حق هر گونه اعتراض در این رابطه را از خود سلب می نمایم.
  30. EasyWay فقط موظف به یک بار تهیه و ارسال رسید برای هر پرداخت انجام شده می باشد. در نتیجه مسئولیت حفظ و نگهداری از فایل رسید و همچنین تهیه نسخه پشتیبان از آن، به طور کامل بر عهده من می باشد. از این رو پس از گذشت ۷۲ ساعت از انجام سفارش، در صورتی که من در رابطه با دریافت فایل رسید پیگیری ننمایم، این امر به منزله تایید دریافت فایل مربوطه توسط من بوده و پس از گذشت این زمان، EasyWay هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با نگهداری از فایل رسید پرداخت و یا تهیه و نگهداری نسخه های پشتیبان از آن برعهده نخواهد داشت.
  31. اگر سایت دریافت کننده مبلغ، به هر دلیلی کالاهای سفارش داده شده را اشتباهاً به جای ارسال به Shipping Address به Billing Address وارد شده در هنگام پرداخت ارسال نماید، هیچ مسئولیتی بر عهده EasyWay برای دریافت کالا در آدرس مربوطه یا تحویل آن در ایران یا در کشوری دیگر نمی باشد. در این شرایط من متعهد هستم که پیگیری های لازم را جهت رفع مشکل از طریق سایت مربوطه انجام دهم و در صورت بروز هر گونه ضرر و زیانی در این حالت، EasyWay هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
  32. جدول زمانی سایت EasyWay که مطابق آن این موسسه تعهد دارد سفارش پرداخت من را به انجام برساند، به شرح زیر است و بدین ترتیب حق هرگونه درخواست انجام سریعتر سفارشهایم را از خود سلب می نمایم: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۱۰ شب تا ۹۰ دقیقه، روزهای ددلاین اپلای دانشگاه ها ۷ صبح تا ۲ بامداد تا ۹۰ دقیقه، جمعه، تعطیلات و سایر زمان ها تا ۱۱ صبح اولین روز کاری بعدی و یا تا ۲۴ ساعت (هر کدام که زودتر باشد). در صورت تاخیر در انجام سفارش، EasyWay متعهد می شود که در صورت درخواست مشتری، سفارش را کنسل کرده و هزینه را همان روز عودت دهد. اگر پس از ثبت سفارش، به هر دلیلی از جمله تأخیر در انجام سفارش، مبلغ پرداخت تغییر یابد (به عنوان مثال، افزایش قیمت بلیط پرواز یا هتل)، هیچ مسئولیتی بر عهده EasyWay نمی باشد و مشتری موظف به پرداخت مابه التفاوت یا کنسل نمودن سفارش است.
  33. باتوجه به قوانین پیرسون، کلیه وچر های پیرسون غیر قابل استرداد می باشد ولی با توجه به بی نام بودن بعد از کنسلی وچر ها شما میتوانید وچر کد را به هر شخصی واگذار نمایید.
  34. وچر های مجموعه ایزی وی مطابق با قوانین پیرسون بوده و به لحاظ تامین از سوی پیرسون شامل کلیه قوانین پیرسون برای عدم استرداد آن ها می باشد.
  35. EasyWay مطابق قوانین پیرسون از خرید وچرهای مشتریان و فروش آن تحت هر عنوانی از قبیل ثبت نام مستقیم و غیره امنتاع نموده که باعث اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی از دیده نشدن وچر ها توسط اشخاص دیگر می شود.
Secured By miniOrange