مراحل ثبت نام تافل

مراحل ایجاد اکانت ( حساب کاربری) آزمون TOEFL IBT در سایت ETS :

با توجه به تغییراتی که در سایت تافل برای ایجاد اکانت از سال ۲۰۱۹ ایجاد شده است. راهنمای تصویری زیر، جهت سهولت در انجام مراحل ایجاد اکانت تافل iBT قرار داده شده است.

 

ورود به صفحه ایجاد اکانت:  از ورود به قسمت ثبت نام سایت ETS از بخش New User بر روی گزینه Create an account کلیک کنید.

 

ساخت اکانت تافل

 

وارد کردن مشخصات فردی: این صفحه شامل سه کادر اصلی اطلاعات فردی، آدرس و شماره تلفن است. در هر کدام از این کادرها مواردی را که با ستاره مشخص شده‌اند به دقت تکمیل نمایید. اطلاعات وارد شده باید با اطلاعات گذرنامه مطابقت داشته باشند. افرادی که مشکل نظام وظیفه دارند، باید توجه داشته باشند که اطلاعاتی که بعدا در گذرنامه آن‌ها درج می‌شود، می‌بایست با اطلاعات وارد شده در ETS همخوانی داشته باشد. پس از تکمیل این فرم ها، روی دکمه Next کلیک کنید.

ساخت اکانت تافل

 

 

ساختن اکانت تافل

وارد کردن سایر اطلاعات: در این صفحه مشخصات بیشتری از جمله کشور محل تولد، زبان مادری و کشور محل اقامت از شما خواسته می‌شود. پس از مشخص کردن این موارد بر روی گزینه Next کلیک کنید.

 

 

سرویس جستجوی تافل: این صفحه مربوط به سرویس جستجوی TOEFL است و فهرستی از دانشجویان بین المللی تهیه می‌کند که در آینده قصد دارند در مراکز تحصیلی بین المللی تحصیل کنند. پایگاه داده سرویس جستجوی TOEFL هر هفته به روز رسانی می‌گردد و داوطلبان بالقوه را فهرست می‌کند. چنانچه مایل هستید تا در این سرویس مشارکت کنید، گزینه Yes, and I understand and agree to the Terms and Condition above و در غیر این صورت No, Thanks را انتخاب کنید و با زدن دکمه Next به مرحله بعدی بروید.

 

 

در صورتی که گزینه Yes, and I understand and agree to the Terms and conditions above را انتخاب کنید و دکمه Next را بزنید، تعدادی سوال به شما نمایش داده می‌شوند که باید گزینه مورد نظر خود را از میان گزینه‌ها انتخاب کنید. پس از پاسخ دهی به این سوالات، روی Next کلیک نمایید تا به مرحله بعد بروید.

 

 

وارد کردن نام کاربری و رمز عبور: در این بخش ابتدا نام کاربری، کلمه عبور و تکرار آن را در پروفایل خود وارد کنید، سپس سوال امنیتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و پاسخ دهید، در نهایت تیک تایید قوانین و مقررات را بزنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

 

 

تایید اطلاعات پروفایل: این صفحه اطلاعات وارد شده در مراحل قبل را نشان می‌دهد. با مرور این صفحه می‌توان از صحیح بودن اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کرد. اگر در اطلاعات وارد شده اشتباهی رخ داده باشد، می‌توانید با استفاده از دکمه Back به مراحل قبلی بروید و اطلاعات را ویرایش کنید. پس از اطمینان از صحیح بودن اطلاعات، روی دکمه Submit کلیک نمایید.

 

 

ارسال ایمیل فعال سازی: در این مرحله پیامی جهت اعلام و تایید  فعال سازی اکانت برای شما ایمیل میشود که به منزله تایید و تکمیل ساخت اکانت در سایت است. به ایمیل به شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله Sign in to Continue  انتخاب کنید تا به مرحله ورود به اکانت هدایت شوید.

 

ثبت نام تافل

بعد از کلیک روی این گزینه به صفحه اول برای لاگین هدایت میشوید، که می توانید با یوزرنیم و پسورد خود وارد اکانت شوید.

برای ثبت سفارش آزمون تافل خود به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید
Secured By miniOrange