ثبت نام آزمون Duolingo (دولینگو)

(2 بررسی مشتری)

مزایای آزمون زبان انگلیسی Duolingo

هزینه بسیار ارزان ثبت نام آزمون Duolingo و سهولت در نحوه برگزاری و همچنین عدم نیاز به حضور در مراکز آزمون باعث استقبال چشمگیری از این آزمون در سراسر دنیا شده است. همچنین این آزمون هر روز برگزار میشود و امکان شرکت در آن همه روزه وجود دارد برخلاف دو آزمون آیلتس و تافل که نیاز به گذشت حداقل یک هفته تا ده روز از هر آزمون دارند. مزیت دیگر این آزمون مدت زمان آن است که در حدود یکساعت می باشد برخلاف سایر آزمون های رایج که 3 تا 4 ساعت زمان می برند.

امتحان TOEFL این امکان را به شما می‌دهد تا نتایج خود را به‌صورت رایگان، به چهار دانشگاه ارسال کنید، درحالی‌که در آزمون آیلتس می‌توانید نتایج خود را به پنج دانشگاه بفرستید، پس‌ از آن، مبلغ ۲۰ دلار، برای گزارش نمره، چه در TOEFL و IELTS  باید پرداخت کنید. اما Duolingo  برای گزارش نمرات هزینه‌ی اضافی ندارد؛ بنابراین آزمون انگلیسی Duolingo ارزان‌تر از TOEFL یا IETLS است.

 

 

 

 

تفاوت آزمون Duolingo با آزمون های IELTS و TOEFL

حتی اگر هر دو ثبت نام آزمون بصورت آنلاین برگزار شود، تفاوت‌های بسیاری بین Duolingo و TOEFL وجود دارد. این اختلافات فراتر از مکان، زمان‌بندی و قیمت است! اولین چیزی که به آن توجه خواهید کرد این است که سؤالات Duolingo کاملاً متفاوت از موارد امتحان‌های دیگر است، در این آزمون متن‌های طولانی برای خواندن، گوش دادن یا نوشتن در مورد آن‌ها وجود ندارد. تنها بعد از دو روز از زمان انجام آزمون دولینگو، نتیجه آن را دریافت خواهید کرد، اما نتایج آزمون­‌های تافل و آیلتس بین 10 تا 13 روز زمان نیاز دارد تا به دست شما برسد. علاوه بر موارد ذکرشده، در آزمون های آیلتس و تافل نوع سؤال را بر اساس بخش (خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن) تقسیم بندی میشوند و داوطلب موظف است طبق همین ترتیب به سوالات پاسخ دهد. درحالی‌که Duolingo تمام سؤالات را در یک امتحان واحد می‌آمیزد.

نکات ثبت نام Duolingo

آزمون زبان انگلیسی Duolingo  چیست؟

ثبت نام Duolingo (دولینگو) یک آزمون آنلاین Adabtive معتبر است که مبتنی بر کامپیوتر بوده و به صورت آنلاین مهارت های زبانی شما را مورد سنجش قرار میدهد. این آزمون مانند TOEFL و IELTS، شامل چهار مهارت زبانی: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن می‌شود. طی دو سال گذشته بیشتر از ۵۰۰ دانشگاه و کالج در سراسر دنیا داشتن مدرک آزمون دولینگو (Duolingo) را به عنوان یکی از شرایط پذیرش داوطلبان قرار داده‌­اند. دانشگاه­‌های برتری مانند FDU ,Duke ,UCLA ,Columbia ,NYU ,Yale. بنابراین آشنایی با آزمون دولینگو و تمام جزئیات آن می‌­تواند نیاز بسیاری از داوطلبان آزمون‌­های بین‌­المللی زبان انگلیسی باشد.

همانطور که گفته شد این آزمون به صورت Adaptive و یا تطبیقی برگزار میشود این بدان معناست که اگر به سؤالی درست پاسخ‌ دهید، سؤال بعدی سخت‌تر خواهد شد و اگر به آن اشتباه پاسخ ‌دهید، مورد بعدی آسان‌تر می‌شود. این بدان معناست که، امتحان می‌تواند با سؤالات نسبتاً کمی، سطح توانایی شما را به‌سرعت مشخص کند (به همین دلیل تنها به یک ساعت زمان نیاز دارد.

شما برای ثبت نام آزمون Duolingo نیاز به حضور در موسسه یا مرکز زبان ندارید و تنها با پرداخت ۴۹ دلار می‌توانید در این آزمون شرکت کنید. این آزمون را در منزل نیز میتوانید انجام دهید به شرط آنکه از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. ضمنا در حین برگذاری آزمون حق یادداشت برداری ندارید و شخص دیگری هم نباید در اتاق کنار شما باشد.

برای ثبت نام آزمون PTE به وب سایت تخصصی ما مراجعه نمایید.

آخرین بروزرسانی: ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ساعت ۲۱:۲۴
۰ تومان محاسبه با ۴ درصد کارمزد و ۲.۵ درصد کارمزد تبدیل بین بانکی

ابتدا به اندازه مبلغی که بایستی پرداخت کنید افزایش اعتبار داده و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.
مبلغ قابل پرداخت برای دلار آمریکا با فرمول زیر محاسبه می شود:
قیمت دلار سایت * ۴ درصد کارمزد  * مبلغ ارزی مورد نظر = مبلغ قابل پرداخت ریالی

مبلغ قابل پرداخت برای سایر ارزها غیر از دلار آمریکا با فرمول زیر محاسبه می شود:
قیمت دلار سایت * ۴ درصد کارمزد * کارمزد تبدیل نرخ ارز بین بانکی ۲.۵ درصد * مبلغ به دلار آمریکا در سایت xe.com = مبلغ قابل پرداخت ریالی

جدول زمانبندی پرداخت های غیر دانشگاهی:

همه روزه حتی تعطیلات رسمی
۹ صبح تا ۱۱ شب
حداکثر زمان انجام سفارشات تا ۹۰ دقیقه

جدول زمانبندی پرداخت های دانشگاهی:

۱،۱۵،۳۱ دسامبر و ۱،۱۵،۳۱ ژانویه
۷ صبح تا ۳ شب
تاریخ ددلاین اپلای دانشگاه ها

لطفا اطلاعات تمام فرم ها را به زبان انگلیسی تکمیل نمایید

2 دیدگاه برای ثبت نام آزمون Duolingo (دولینگو)

  1. ali.moghimifar (خریدار محصول)

    با سلام
    تشکر میکنم از پاسخگویی و پشتیبانی خوبتون که در کنار قیمت مناسب و سرعت عملتون واقعا تجربه خوبی را برای من رقم زد.

    • مدیر

      با آرزوی موفقیت برای شما؛ بسیار خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم

  2. نیکی (خریدار محصول)

    با سلام
    مجدد از همراهی خوب و با کیفیت شما سپاسگزارم. این بار دومی هست که من از طریق سایت شما پرداخت انجام دادم(بار اول مربوط به اپلیکیشن فی دانشگاه بود) و خوشبختانه بلافاصله پس از ثبت سفارش، پرداخت آزمون انجام شد. همچنین قدردان همراهی لحظه به لحظه همکاران شما از طریق واتسپ می باشم. امیدوارم این روند مثبت در ارتباط با رضایتمندی مشتریان، پایدار و همیشگی باشد.

    • مدیر

      خرسندی شما اسباب افتخار ماست.

دیدگاه خود را بنویسید

ناموجود

دسته:
Secured By miniOrange